Πέντε πληροφορίες που οι πετυχημένοι άνθρωποι δεν μοιράζονται ποτέ στο γραφείο

Δούκισσα Νομικού: Η ζωή με την οικογένεια εν μέσω καραντίνας και τα σχέδια της βάφτισης [video]


Είναι αλήθεια ότι για να δημιουργήσεις ένα ισχυρό επαγγελματικό δίκτυο πρέπει να είσαι ανοιχτός προς τους ανθρώπους που γνωρίζεις στην δουλειά σου. Να δημιουργείς ανθρώπινες σχέσεις. Αλλά προσοχή: Η αποκάλυψη των… λάθος πληροφοριών μπορεί να έχει καταστροφικές επιπτώσεις στην καριέρα σου.
Το να μοιράζεσαι τις σωστές πτυχές του εαυτού σου, με τους σωστούς τρόπους και τους σωστούς ανθρώπους, είναι καλοδεχούμενο. Το point είναι να πιάσεις τον εαυτό σου πριν περάσεις την «κόκκινη γραμμή», γιατί μόλις μοιραστείς κάτι που δεν έπρεπε, μετά δεν υπάρχει επιστροφή.
 Οι πετυχημένοι άνθρωποι ξέρουν ότι δεν πρέπει να τα μοιράζονται όλα στο γραφείο. Και εδώ είναι 5 πληροφορίες που συνήθως κρατούν για τον εαυτό τους. Μάλλον είναι καλό να το κάνεις και εσύ.
1# Ότι μισούν τη δουλειά τους. Το τελευταίο πράγμα που κάποιος θέλει να ακούσει στη δουλειά, είναι κάποιον που παραπονιέται για το πόσο μισεί τη δουλειά του. Ακόμα χειρότερα αν το κάνεις σε σταθερή βάση. Κάτι τέτοιο σε κάνει να φαίνεσαι ως ένα αρνητικό άτομο, ένα άτομο που δεν έχει κίνητρο και δεν παίζει για το καλό της ομάδας. Α, και σίγουρα δεν θα ήθελε ο εργοδότης/manager σου να ακούσει πόσο μισείς την δουλειά σου.
2# Πόσα λεφτά παίρνουν. Οι γονείς σας μπορεί να θέλουν να ακούνε πόσα χρήματα βγάζετε κάθε μήνα, αλλά στο χώρο εργασίας αυτό γεννά μόνο αρνητικές συνέπειες. Μέσα σε έναν εργασιακό χώρο, είναι αδύνατο να παίρνουν όλοι τα ίδια χρήματα. Ακόμα και άτομα που είναι στο ίδιο τμήμα. Αν αποκαλύψεις πόσα χρήματα παίρνεις είναι πιθανό να δημιουργήσεις ανταγωνισμό και… συγκρίσεις μέσα στο γραφείο. Και κάπως έτσι να δημιουργηθεί ένα αρνητικό κλίμα.
3# Τι κάνουν στο Facebook. Είναι αλήθεια ότι όταν πιάνουμε μια νέα δουλειά, ένα από τα πρώτα πράγματα που βλέπουμε συνήθως είναι να μας κάνει friend request… το νέο αφεντικό/ manager μας. Αλλά αυτό θέλει προσοχή: Ίσως δεν είναι πολύ καλό να σε δει σε εκείνη την φωτογραφία που… παρτάρεις στην Μύκονο. Δεν είναι πάντα εύκολο να «περιορίσεις» το υλικό που ανεβάζεις στο Facebook. Αλλά αν δημιουργήσεις μια «κακή εικόνα» για εσένα στο γραφείο, αυτό δύσκολα αλλάζει μετά. Μια καλή ιδέα είναι να είσαι συνδεδεμένος με εργοδότες/ managers μόνο στο Linkedin που είναι πιο επαγγελματική πλατφόρμα. Και όχι στο Facebook ή το Instagram.
4# Ότι ψάχνουν άλλη δουλειά. Αν όντως ψάχνεις για άλλη δουλειά, δεν χρειάζεται να το μοιραστείς στο γραφείο. Γιατί μάλλον θα έχεις αρνητικές συνέπειες. Κανείς δεν θέλει να έχεις στην εταιρία του ένα άτομο που… ψάχνει την ευκαιρία για να φύγει. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα το ψάξιμο σας να είναι ανεπιτυχές, οπότε είναι καλύτερο να περιμένετε μέχρι να βρείτε την νέα δουλειά πριν το πείτε στο γραφείο. Και από εκεί και πέρα να δώσετε και ένα μικρό χρονικό περιθώριο στην άλλη πλευρά, έτσι ώστε να γίνει η μετάβαση.
5# Πολιτικές και θρησκευτικές πεποιθήσεις. Είναι θέματα που επίσης μπορούν να δημιουργήσουν εντάσεις, και να πολώσουν το κλίμα. Είναι καλύτερο να μην τα μοιράζεσαι στο γραφείο. Και σίγουρα δεν χρειάζονται τέτοιες συζητήσεις με έντονο φανατισμό. Ακόμα κι αν οι άλλοι σε εκτιμούν για την δουλειά σου, είναι πιθανό να χάσεις πόντους απλά επειδή κάποιος διαφωνεί μαζί σου σε αυτά τα ζητήματα.
.itspossible.

https://freegossip.gr/

Δημοσιεύθηκε την
Κατηγοριοποιημένα ως Δημοφιλή