Άννα Βίσση: "Με τον Καρβέλα δε ζούσαμε στην πολυτέλεια"
Μια αποκαλυπτική συνέντευξη και ειλικρινή παραχώρησε η Άννα Βίσση στο περιοδικό ΕΓΩ απαντώντας σε όλες τις ερωτήσεις που αφορούν την προσωπική κι επαγγελματική της ζωή.
Για τα πρώτα της βήματα στο τραγούδι και τη διαμονή της στην Κυψέλη ρωτήθηκε η απόλυτη σταρ και για το αν εκτίμησε τα χρήματα περισσότερο από αυτή την εμπειρία και καθηλωτική απάντησε:
«Βέβαια. Εγώ είμαι η Άννα η κόρη του μπακάλη. Ο παππούς και ο μπαμπάς μου είχαν μπακάλικο στον τουρκομαχαλά. Ακόμη θυμάμαι που έβαζα φακές στους πελάτες. Έμαθα από μικρή να δουλεύω.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
