Άννα Βίσση: Στη σαντορίνη, ψήστης
Ξέγνοιαστες στιγμές στη Σαντορίνη πέρασε η Άννα Βίσση αφού βρέθηκε στο όμορφο νησί μετά από πρόσκληση του Αθλητικού Οργανισμού Θήρας για να δώσει το παρών σε μια βραδιά ξεχωριστή όπου παρουσίασε τους χορηγούς – υποστηρικτές της ομάδος που θα πρωταγωνιστήσει φέτος στο πρωτάθλημα της Α1 γυναικών βόλεϊ. Η τραγουδίστρια φαίνεται πως ευχαριστήθηκε πολύ την επίσκεψή της στο νησί και δεν σταμάτσηε να βγάζει αναμνηστικές φωτογραφίες. Τα ηλιοβασιλέματα και το καλό φαγητό είναι όπως φαίνεται αυτά που αγάπησε στο νησί!Δες τι ανέβασε η ίδια
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
