Αλέξανδρος Σταύρου: «Ο ελεύθερος χρόνος είναι κάτι που προσωπικά μου λείπει πολύ»
Τι είναι αυτό που λείπει από την ζωή του Αλέξανδρου Σταύρου;
«Ο ελεύθερος χρόνος είναι κάτι που προσωπικά μου λείπει πολύ. Δυστυχώς, ή θα πεθαίνεις της πείνας ή θα δουλεύεις όλη μέρα και δεν θα έχεις τον χρόνο για τίποτα. Σήμερα ζούμε για να δουλεύουμε, ενώ θα έπρεπε να δουλεύουμε για να μπορούμε να ζούμε όπως θέλουμε. Ο χρόνος έχει γίνει η μεγάλη πολυτέλεια και αυτό με ενοχλεί πολύ, γιατί αν δεν συντηρούμε τις πηγές μας αυτές σιγά σιγά εξαντλούνται…».
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
