Βασιλική Τρουφάκου: «Πέρασα δύσκολα όταν είδα για πρώτη φορά τον εαυτό μου στο “Κάτω Παρτάλι”»
Η Βασιλική Τρουφάκου βρέθηκε ως καλεσμένη στην εκπομπή “Mega με μία” και μεταξύ άλλων, ρωτήθηκε από τον Μάρκο Σεφερλή πως ένιωσε όταν είδα για πρώτη φορά τον εαυτό της στο “Κάτω Παρτάλι”.
«Την πρώτη φορά που είδα τον εαυτό μου πέρασα δύσκολα… Ήμουν με παρέα, είχα επιβάλλει σιωπή! Το μισούσα που μιλούσαν και γελούσαν…»παραδέχτηκε η νεαρή ηθοποιός.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
