Δέσποινα Βανδή: Φωτογραφίζει τα παιδιά στην παραλία μεσημέρι Κυριακής!
«It’s a beautiful day” έγραψε η Δέσποινα Βανδή στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram την Κυριακή 6 Μαρτίου, δημοσιεύοντας φωτογραφία από την παραλία.
Η Κυριακή είναι άκρως ανοιξιάτικη και εκμεταλλευόμενη τον καλό καιρό η τραγουδίστρια έκανε εξόρμηση στην παραλία φωτογραφίζοντας τους μικρούς της φίλους!
Η Δέσποινα Βανδή θέλησε να μοιραστεί με τους followers της την όμορφη στιγμή που έφερε την άνοιξη!
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
