Δημήτρης Αλεξάνδρου: “Την Ελένη Μενεγάκη τη θαύμαζα”
Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου βρέθηκε στην εκπομπή «Μες Στην Καλή Χαρά» του Σαββάτου και μίλησε για τη συνεργασία του με την Ελένη Μενεγάκη αλλά και τη δημοσιότητα γύρω από την προσωπική του ζωή.
«Πραγματικά σκεφτόμουν μόνο την Ελένη αν ποτέ έκανα τηλεόραση.
Τη θαύμαζα και είναι και το καλύτερο “σχολείο” που μπορείς να βγάλεις τηλεοπτικά» είπε ο Δημήτρης Αλεξάνδρου ενώ στην πορεία ανέλυσε τη «χημεία» του με τα μέλη της ομάδας.
«Δε θα αλλάξω κάτι απ’τον εαυτό μου, αυτός είμαι και έτσι θα είμαι και στην εκπομπή» πρόσθεσε.
Μιλώντας για την προσωπική του ζωή, το μοντέλο αρκέστηκε να δηλώσει:
«Δεν μου άρεσε όλο αυτό που γινόταν και δεν ήταν στο χέρι μου.
Αφού έγινε, έγινε.
Δε νομίζω ότι αφορά τον κόσμο τι κάνω και τι όχι».
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
