Ελένη Μενεγάκη για το τέταρτο παιδί: "Όλα παίζουν. Καμιά φορά μπορεί…"
Η Ελένη Μενεγάκη το μεσημέρι της Τετάρτης 11 Μαρτίου έκανε έναρξη εκπομπής με ένα πλατό που είχε μετατραπεί σε παιδικό δωμάτιο! Η Ελένη Μενεγάκη φορώντας ένα κατακόκκινο φόρεμα έκανε «περιήγηση» στο πλατό δείχνοντας όλα αυτά που χρειάζονται στις νέες μαμάδες για τις πρώτες ημέρες με το μωρό στο σπίτι. Η Ελένη Μενεγάκη συμβούλεψε τις μαμάδες να μην αγοράζουν μόνο ροζ ή μόνο μπλε.
Η παρουσιάστρια όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Μη δεσμευτείτε με τα χρώματα. Πες ότι το πρώτο σου παιδί είναι αγόρι ή είναι κορίτσι. Μην το κάνεις όλο ροζ ή όλο μπλε. Πάρε κάτι πιο ουδέτερο. Διότι δεν θα μείνεις στο ένα παιδί. Δεν θα πας και στο δεύτερο; Μπορεί να πας και στο τρίτο. Καμιά φορά μπορεί να πας και στο τέταρτο. Όλα παίζουν».
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
