Ελένη Μενεγάκη – twitter: Με ένα μήνυμα έδειξε την ψυχολογία της λίγες μέρες πριν την γέννα
Την πιο χαρούμενη καλημέρα έστειλε μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο twitter, η Eλένη Μενεγάκη το πρωί της Τετάρτης 4 Μαρτίου. Μια μέρα μετά τη γέννηση της κόρης της Ελιάνας Χρυσικοπούλου, η Ελένη Μενεγάκη με το μήνυμά της έδειξε ότι η σημερινή μέρα ξεκίνησε με κέφι και καλή διάθεση!
Η παρουσιάστρια έχει μπει στην τελική ευθεία για τον ερχομό του τέταρτου παιδιού της μιας και λίγες μόνο ημέρες απομένουν μέχρι τη γέννησή του. Τις τελευταίες ημέρες, η Ελένη Μενεγάκη φαίνεται ιδιαιτέρως κεφάτη στην εκπομπή της και η γλυκιά της καλημέρα στους διαδικτυακούς της φίλους φαίνεται ότι είναι για εκείνη το πιο θετικό ξεκίνημα για την ημέρα της!
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
