Ευρυδίκη: "Για μένα είναι ντροπή το 2015 να…"
Στο Hello που κυκλοφορεί μίλησε η Ευριδίκη.
Η κοινωνία προχωράει, οι νοοτροπίες και οι άνθρωποι αλλάζουν, η τεχνολογία εξελίσσεται, όμως η κακοποίηση των γυναικών είναι ένα φαινόμενο που συνεχίζει να υπάρχει. Πώς το εξηγείτε αυτό;
Υπάρχουν κάποια θέματα που, δυστυχώς, συνεχίζουν να είναι ταμπού για την κοινωνία μας, κυρίως επειδή οι άνθρωποι ντρέπονται να μιλήσουν ανοιχτά γι’ αυτά. Ένα τέτοιο είναι και η βία κατά των γυναικών, φαινόμενο που υπήρχε πάντα. Για μένα είναι ντροπή το 2015 να κλείνουμε τα μάτια σ’ αυτές τις άσχημες καταστάσεις και να μην απλώνουμε το χέρι να βοηθήσουμε τις γυναίκες που το έχουν ανάγκη.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
