Θοδωρής Μαραντίνης: «Υπάρχει ακόμη το σκληροπυρηνικό μπουζούκι και πάει καλά» \
«Μου προκάλεσε μεγάλη εντύπωση. Ωστόσο, δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι ο προηγούμενος τρόπος διασκέδασης ήταν ο ιδανικός. Τα προγράμματα κρατούσαν ως την επόμενη μέρα, οι τιμές ήταν ανεξέλεγκτες και το κοινό στοιβαζόταν ατάκτως. Ναι, είναι μια καλή κίνηση και μόνο θετικά το βλέπω. Μόνο σε καλό θα βγει. Και φυσικά υπάρχει ακόμη το σκληροπυρηνικό μπουζούκι και πάει καλά. Θέλοντας και μη, τοκουβαλάμε μέσα μας οι Έλληνες το μπουζούκι. Είναι στην κουλτούρα μας, κομμάτι της διασκέδασης και της εκτόνωσής μας» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
