Καινούργιου: To δημόσιο μήνυμα και η φωτογραφία για την συνέχιση της εκπομπή της
Μπορεί η εκπομπή «Λόγω ΤiVis» και το μέλλον της να πέρασε από «κύματα» ωστόσο εκείνη έδειξε ότι «άντεξε» τις δυσκολίες και θα ολοκληρωθεί στο τέλος της σεζόν, κανονικά. Η Κατερίνα Καινούργιου λοιπόν θα καλησπερίσει και πάλι τους τηλεθεατές της το μεσημέρι της Τρίτης του Πάσχα και μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μας υπενθύμισε το ραντεβού! «Καλημέρα φίλοι μου, να έχετε μια όμορφη μέρα, τα λέμε ζωντανά στις 4» έγραψε χαρακτηριστικά.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
