Μαρίνα Βερνίκου: “Ο Θεός υπήρξε πολύ καλός μαζί μου!”
Στο περιοδικό You και στην Τζώρτζια Σύριχα μίλησε η Μαρίνα Βερνίκου.
Με κορμί 20ρονης, θα σκεφτόσουν το ενδεχόμενο να μείνεις έγκυος και τέταρτη φορά; Αήθεια, κάθε φορά που έμενες έγκυος περνούσε από ττο μθυαλό σου η πιθανότητα ότι θα χαλάσει το σώμα σου;
Ο Θεός υπήρξε πολύ καλός μαζί μου. Δεν στερήθηκα τίποτε και δεν χάλασε το σώμα μου. Αν, πάλι, ο σύζυγός μου ήθελε και τέταρτο παιδί θα το έκανα με μεγάλη ευχαρίστηση. Προς το παρόν πήραμε σκυλάκι!
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
