Νίκος Βέρτης: “Εύχομαι οι συνάδελφοι μου να κάνουν πάντα κάτι καλύτερο από μένα”
Πώς νιώθεις που ο κόσμος σε τίμησε με sold out εμφανίσεις;
Μόνο χαρά μπορεί να νιώθει κανείς!!! Εγώ χαίρομαι να δουλεύουν όλα τα μαγαζιά, όλοι οι συνάδελφοί μου και οι επιχειρηματίες γιατί όλοι κάνουμε την δουλειά μας. Αυτό που εύχομαι όμως πιο πολύ είναι να κάνουν πάντα κάτι καλύτερο από μένα, να τους βλέπω, να ζηλεύω και να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος. Άλλωστε όταν έχεις κάτι καλύτερο απέναντί σου σε πιάνει ο εγωισμός σου – αν τουλάχιστον αγαπάς αυτό που κάνεις – και προσπαθείς να γίνεσαι καλύτερος.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
