Ναταλία Τσαλίκη: «Η τηλεόραση περνάει μια περίοδο ανομβρίας»
Την διακοπή επαφής της με την τηλεόραση σχολίασε, μέσα σε όλα, η ηθοποιός Ναταλία Τσαλίκη σε συνέντευξη της στο περιοδικό ΟΚ.
«Αυτή την επαφή την έχουν χάσει και πολλοί συνάδελφοι, όχι μόνο εγώ. Δεν έχω γυρίσει την πλάτη μου στην τηλεόραση. Είναι θέμα προτάσεων, δεν δέχτηκα κάποια που να με γοητεύσει. Η τηλεόραση περνάει μια περίοδο ανομβρίας. Αν προκύψει κάτι στο μέλλον και μου αρέσει, μετά χαράς θα το κάνω. Είναι η δουλειά μου. Παλαιότερα είχα κάποιες προτάσεις με τις οποίες δεν συμφωνούσα, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια δεν έχω δεχτεί καμία πρόταση.»
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
