Ο πατέρας της 17χρονης από την Ημαθία: "Δεν δωρίσαμε τα όργανα της επειδή…"
Ο πατέρας της 17 χρόνης εξηγεί γιατί δωρίσανε τα όραγνα της.
Ο πατέρας της μιλώντας δήλωσε: «Χάσαμε έναν άγγελο και περιμένουμε να μάθουμε το γιατί». «Περιμένουμε εντός των επόμενων ημερών το πόρισμα των ανακριτικών αρχών για τα αίτια του θανάτου της κόρης μας. Ακόμα δεν γνωρίζουμε τίποτα. Λέγονται και ακούγονται πολλά όλες αυτές τις μέρες αλλά θα πρέπει να περιμένουμε το πόρισμα για να μάθουμε ακριβώς τα αίτια», προσθέτει συγκλονισμένος.
«Αποφασίσαμε να δωρίσουμε τα όργανα της κόρης μας, επειδή ήταν ένα κορίτσι που ήθελε να βοηθάει. Ήταν ένα κορίτσι που νοιαζόταν για το κοινό καλό. Το είδαμε σαν μια τελευταία προσφορά της κόρης μας προς τον κόσμο», καταλήγει.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
