Ο David Beckham παραμένει ερωτευμένος! Η φωτογραφία που ανέβασε και το κομπλιμέντο στη Victoria
Ο David και η Vicrtoria Beckham μετά την επιστροφή τους από την εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης, επέστρεψαν στο Λονδίνο και βρέθηκαν στο dinner party που έκανε ο πρώην άσος της μπάλας με αφορμή το νέο ουίσκι που υπογράφει. Το διάσημο ζευγάρι με total black look υποδέχτηκε τους καλεσμένους του, ενώ ο πρώην ποδοσφαιριστής ανέβασε στον λογαριασμό του στο Facebook μία φωτογραφία από τη βραδιά όπου ποζάρει μαζί με τη σύζυγό του και σχολίασε τρυφερά: «Είναι τέλεια που έχω εδώ την πανέμορφη γυναίκα μου».
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
