Πανελατζής για Παπαδημητρίου-Συνατσάκη: «Μας τα πετάξανε και οι δύο! Εντάξει εγώ μια χαρά πέρασα…»
Πήρε αέρα. Δεν μασάει. Ποιος τον πιάνει τώρα τον θαραλέο.
Την εμφάνιση της Μαίρης Συνατσάκη και της Ντορέττας Παπαδημητρίου στον ελληνικό τελικό της Eurovision σχολίασε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος στην εκπομπή “Mega με μία”.
«Είμαι της άποψης ότι πρέπει να δείχνεις ένα από τα δύο, ή μπούστο ή πόδι… Ήταν και οι δύο μπούστο! Μας τα πετάξανε και οι δύο στο πρώτο on! Εγώ εντάξει μια χαρά πέρασα… Αλλά παραήταν αυτό…» είπε ο νεαρός παρουσιαστής, ενώ σχολίασε, επίσης, ότι και οι δύο ήταν πολύ αδύνατες.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
