Ράνια Θρασκιά: " Δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να κάνω εκπομπή με τον Σεφερλή"
Είναι γνωστή η ροπή της Ράνιας προς την ποιότητα. Προφανώς οι εκπομπέ τύπου επιθεώρηση στο Δελφινάριο, δεν είναι του επιπέδου της! Διαβάστε:
Ο Γιώργος Λιάγκας και τη Φαίη Σκορδά φιλοξένησαν σήμερα στο Πρωινό τη Ράνια Θρασκιά, η οποία μίλησε για τις τηλεοπτικές της “ατυχίες”, για τις προτάσεις που της έγιναν όλο αυτό το διάστημα που είναι εκτός τηλεόρασης, αλλά και για όσα ακούστηκαν πριν από το ξεκίνημα της εκπομπής για πιθανή συνεργασία της με τον Μάρκο Σεφερλή στο “Mega με Μία” .«Έχουν συμβεί κάποια πράγματα που αρχικά έμοιαζαν ως ατυχίες. Δηλαδή, τα τελευταία χρόνια δεν μπορώ να πω. Είχα περισσότερες προτάσεις από όσο όταν ήμουν εν ενεργεία. Όμως πολλά πράγματα, όπως το κλείσιμο της ΕΡΤ που δεν είναι στο δικό μας έλεγχο, ή προτάσεις που τελευταία στιγμή κάποιος επέλεξε ένα διαφορετικό πρόσωπο. Με σκέφτονται οι άνθρωποι στην τηλεόραση και συζητήσεις κάνω κι αυτό είναι καλό. Και εννοείται ότι και εγώ πολλές φορές λέω «Πω πω τι ατυχία είναι αυτή!», «Πάλι σε εμένα έτυχε». Στην αρχή στεναχωριέμαι αλλά όταν περνά ο χρόνος και βλέπω τα πράγματα από απόσταση καταλαβαίνω και έχω επιλέξει αντί να μιζεριάζω, που δε με βγάζει και πουθενά, να το χρησιμοποιήσω αλλιώς» επεσήμανε η δημοσιογράφος.Όσον αφορά τα όσα είχαν ακουστεί για το πρωινό του MEGA, η Ράνια Θρασκιά ξεκαθάρισε: «Είχαν γραφτεί διάφορα θέματα που με συνέδεαν με τον Μάρκο και το MEGA. Δεν υπήρχε ποτέ θέμα να κάνουμε την εκπομπή μαζί. Ως μία άλλη πρόταση. Όταν προφανώς προσπαθούσαν να βρούνε πρόσωπα συζήτησαν και τη δική μου άποψη πως φαντάζομαι το πρωινό και αν θα με ενδιέφερε να το κάνω. Έγιναν αυτές οι συζητήσεις αλλά επέλεξαν τη λύση που υπάρχει τώρα.»
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
