Σταματίνα Τσιμτσιλή για Παπαδημητρίου-Συνατσάκη: «Όσες φορές ξέφυγαν από τα κείμενα…»
Την Ντορέττα Παπαδημητρίου και την Μαίρη Συνατσάκη στην παρουσίαση του ελληνικού τελικού της Eurovision σχολίασε, το πρωί της Πέμπτης, η παρέα του «Happy Day στον Alpha» μαζί με τον Θέμη Γεωργαντά.
«Όσες φορές ξέφυγαν από τα κείμενα, φαινόταν αυτή η χημεία που έχουν…»ανέφερε χαρακτηριστικά η Σταματίνα Τσιμτσιλή.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
