Hit enter after type your search item
img

4 λόγοι υγείας για να βάλεις τη yoga στη ζωή σου – με επιστημονικές αποδείξεις

/
/

Η yoga είναι μια πρακτική που συνδέεται με την εξέλιξη του σώματος και του νου. Μία όχι-τόσο-γνωστή επίδρασή της όμως είναι στην υγεία μας. «Η γιόγκα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να βελτιώσεις τη φυσική κατάσταση και την ευλυγισία σου, αλλά είναι πολύ περισσότερα από μια εντυπωσιακή στάση» εξηγεί η Koya Webb, πιστοποιημένη δασκάλα yoga, health coach και συγγραφέας. «Πολλοί άνθρωποι δεν το γνωρίζουν -μέχρι να το βιώσουν- πως η γιόγκα είναι βαθιά και θεμελιωδώς θεραπευτική. Ανακουφίζει το άγχος, αποτοξινώνει και μας ενδυναμώνει σωματικά, διανοητικά και πνευματικά».

4 λόγοι υγείας για να δοκιμάσεις yoga

Υγιής σπονδυλική στήλη

Μελέτη του 2011 σύγκρινε απεικονιστικές εξετάσεις της σπονδυλικής στήλης δασκάλων γιόγκα με εκείνες ανθρώπων που δεν την εξασκούν. Το αποτέλεσμα; Οι yogis είχαν πιο δυνατή σπονδυλική στήλη και λιγότερες εκφυλιστικές βλάβες στους μεσοσπονδύλιους δίσκους.

Συγκέντρωση και διανοητική υγεία

Δυσκολεύεσαι να συγκεντρωθείς; Θέλεις να βελτιώσεις τη δεξιότητα αυτή, να επεξεργάζεται πιο γρήγορα ο εγκέφαλός σου πληροφορίες και να ενισχύσεις τη διανοητική σου λειτουργία; Σύμφωνα με αυτή την ανασκόπηση μελετών, απλά ξεδίπλωσε το στρώμα σου!

Διαβάστε επίσης:  My Style Rocks Gala με… Singing Idol

Καλύτερος ύπνος

Θέλεις μια πραγματική και επιστημονική απόδειξη από τα οφέλη της γιόγκα; Yogis που ρωτήθηκαν  για την ποιότητα του ύπνου τους, πάνω οι μισοί είπαν ότι κοιμούνται καλύτερα χάρη στην πρακτική τους.

Δυνατή καρδιά

Πλησιάζεις ή έχεις μπει στην εμμηνόπαυση; Τότε είναι ακόμη πιο σημαντικό να δοκιμάσεις τη γιόγκα αφού στη φάση αυτή της ζωής σου έχεις αυξημένο κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα. Συστηματική αναθεώρηση και μετά-ανάλυση μελετών βρήκε «πολλά υποσχόμενα στοιχεία» για την ικανότητα της γιόγκα να ενισχύει την υγεία της καρδιάς. Η πρακτική βοήθησε στη βελτίωση του δείκτη μάζας σώματος, των επιπέδων της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερόλης.

Ενεργό πεπτικό σύστημα

Ίσως χάρη στη σύνδεση ανάμεσα στον εγκέφαλο και το έντερο, η γιόγκα μπορεί να βελτιώσει την πέψη σου. Μια μικρή μελέτη βρήκε πως η πρακτική βοήθησε ανθρώπους με χρόνια δυσκοιλιότητα -και βελτίωσε τόσο τη φυσική όσο και την ψυχική τους υγεία. Ωστόσο χρειάζεται περισσότερη έρευνα.

Διάβασε επίσης: Αέρια στο έντερο, φούσκωμα στην κοιλιά και βαρυστομαχιά; Μπορεί για όλα να φταίει το άγχος

Διαβάστε επίσης:  O David Beckham μας δείχνει το #challenge που όλοι πρέπει να κάνουμε

Διάβασε επίσης: Το αντιοξειδωτικό που μπορεί να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς σου και την απόδοση στην άσκηση

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :