Freebody

5+1 λάθη που κάνεις μετά τη γυμναστική!

Το καλοκαίρι έφτασε και εσύ προσπαθείς να γυμνάζεσαι πιο συχνά και πιο σκληρά. «Μα πώς άλλωστε θα βγω στην παραλία;», αναρωτιέσαι; Μετά από ένα απαιτητικό ωράριο στη δουλειά, φοράς τα αθλητικά σου, τη φόρμα σου και τα δίνεις όλα είτε σε κάποιο γυμναστήριο είτε τρέχοντας στο πάρκο της γειτονιάς σου.

Όσο χρόνο όμως και προσπάθεια κι αν καταβάλεις, δεν πρόκειται να δεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς αν δεν κάνεις τις σωστές επιλογές μετά την προπόνησή σου.

Δες λοιπόν ποια λάθη δεν πρέπει να κάνεις:

1. Δεν κάνεις διατάσεις μετά την προπόνηση

Το stretching (ή αλλιώς διατατικές ασκήσεις) αποσκοπεί στη μυϊκή ευλυγισία, ελαστικότητα και ευκαμψία. Αυτές οι ασκήσεις θα σε χαλαρώσουν, θα «φτιάξουν» τη στάση του σώματός σου, θα βελτιώσουν την ισορροπία και τον συντονισμό, και τέλος θεωρούνται άκρως θεραπευτικές για πόνους στο σώμα.

2. Δεν κάνεις αποθεραπεία

Μετά τη γυμναστική πρέπει οι καρδιακοί μας παλμοί και η αρτηριακή μας πίεση να επιστρέψουν σταδιακά στα φυσιολογικά επίπεδα. Για τον λόγο αυτό οι trainers προτείνουν να ολοκληρώνουμε την προπόνησή μας με λίγο έντονο περπάτημα στον διάδρομο.

3. Δεν τρως snack

Το φαγητό σου δίνει την ενέργεια που χρειάζεσαι πριν ξεκινήσει η εφίδρωση, βοηθά όμως επίσης τους μυς σου να επανέλθουν μετά την προπόνηση. Το κατάλληλο σνακ μετά το γυμναστήριο είναι ένας συνδυασμός υδατανθράκων και πρωτεϊνών, όπως παραδείγματος χάριν oι μπάρες πρωτεΐνης της Nature Valley. Σου καλύπτουν το 20% της ημερήσιας ανάγκης σας σε πρωτεΐνες. Δεν περιέχουν γλουτένη και φτιάχνονται από προσεκτικά επιλεγμένα συστατικά, κάνοντάς τες ιδανική επιλογή για μετά την προπόνηση. Δεν περιέχουν χρωστικές ουσίες συντηρητικά και τεχνητά αρώματα, είναι κατάλληλες για χορτοφάγους ενώ έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

μπάρες πρωτεΐνης της Nature Valley

4. Πίνεις αλκοόλ

Ένα ποτάκι όχι μόνο είναι απαγορευτικό μετά την προπόνηση αλλά μπορεί να σου δημιουργήσει και προβλήματα. Η κατανάλωση αλκοόλ αμέσως μετά από τη γυμναστική επιβραδύνει την αποκατάσταση των μυών, αφυδατώνει το σώμα σου και αυξάνει τον κίνδυνο θρόμβων του αίματος.

5. Δεν αλλάζεις ρούχα

Τελειώνεις την προπόνησή σου και αντί να γυρίσεις σπίτι, πηγαίνεις πρώτα από το σούπερ μάρκετ ή γυρίζεις σπίτι και κάθεσαι στον καναπέ να χαζέψεις μια σειρά πριν μπεις για μπάνιο. Αυτό είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις! Και αυτό γιατί μένοντας αρκετή ώρα με τα ρούχα της γυμναστικής, το δέρμα σου είναι πιθανό να εμφανίσει σπυράκια ή και κοκκινίλες και κινδυνεύεις ακόμα και από σοβαρές μολύνσεις.

6. Δεν κάνεις ντους

Γυρνάς από το γυμναστήριο βράδυ και προτιμάς να κάνεις μπάνιο το πρωί πριν πας για δουλειά; Κακώς! Το recovery shower ακριβώς επειδή βοηθά στην «επαναφορά» του σώματος μετά την άσκηση πρέπει να γίνεται ακριβώς μετά από αυτήν!

Στην αρχή πρέπει να ξεκινάς με κρύο νερό ώστε να μειώσεις τυχόν φλεγμονές στις αρθρώσεις και στους τένοντες και τον πόνο που προκαλούν. Έπειτα να συνεχίζεις με ζεστό νερό που βοηθά με την σειρά του στην αναδόμηση της επιδερμίδας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Back to top button
Close