Μαρία Μπακοδήμου πρώην σύζυγος! ”Θα χωρίζαμε, αλλά κάναμε και δεύτερο παιδί”
Μαρία Μπακοδήμου πρώην σύζυγος! ”Θα χωρίζαμε, αλλά κάναμε και δεύτερο παιδί” Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο διαζύγιό της με τον Δημήτρη Αργυρόπουλο.
«Ο χωρισμός μου από τον Δημήτρη ήταν πάρα πολύ δύσκολος και επώδυνος.
ΣΟΚ με την Μαρία Μπακοδήμου ”Οι σύντροφοί μου ήθελαν να με αλλάξουν”
Ήταν μία κατάσταση που δε μπορούσε να συνεχιστεί και φαινόταν από την αρχή. Πριν γίνει το πρώτο παιδί, φαινόταν ότι δεν. Ο έρωτας και η αγάπη είναι άλλο πράγμα. Οπότε προχωρήσαμε στο να κάνουμε ένα παιδί. Όταν κάναμε το πρώτο παιδί, ήμουν σίγουρη πως θα χωρίσουμε όπου να ‘ναι.
Τελικά κάναμε και δεύτερο παιδί. Ήταν δύσκολο γιατί ο Δημήτρης ήταν ένας άνθρωπος που τον είχα αγαπήσει και τον αγαπώ ακόμα, με άλλον τρόπο. Λυπήθηκα που τελειώσαμε έτσι. Επειδή είχα τα παιδιά, που ήταν μεγάλος έρωτας και μεγάλη αγάπη, δεν μου ήταν τόσο δύσκολο.
Μαρία Μπακοδήμου παιδιά: Το άγνωστο πρόβλημα του γιου της!
Η αλήθεια είναι ότι η σχέση μας δεν ήταν καλή πάντα. Η σχέση μας έγινε καλή, όταν τα παιδιά μπήκαν στην εφηβεία και άρχισα να αντιμετωπίζω δυσκολίες που δε μπορούσα να διαχειριστώ μόνη μου, οπότε έπρεπε να κάνω μία γέφυρα να ζητήσω βοήθεια από τον άλλον άνθρωπο. Οπότε εκεί πορευτήκαμε παρέα», είπε μεταξύ άλλων η Μαρία Μπακοδήμου.

Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
