Το freegossip πήγε στο θέατρο Ιλίσια “Ήρθες για να μείνεις”
Τετάρτη απόγευμα ώρα επτά και μίση , έξω κρύο και χιόνι ,(λες από μέσα σου” μόνος θα είμαι στην παράσταση με τέτοιο καιρό έξω και εν μέσω κρίσης ποιος θα έρθει”) μέσα το θέατρο ζεστό γεμάτο από κόσμο. Οι άδειες θέσεις μετρημένες στα δάκτυλα των χεριών . Χωρίς καθυστέρηση σβήνουν τα φώτα και κάτι μαγικό αρχίζει να συμβαίνει στην σκηνή, χωρίς πανάκριβα σκηνικά,, χωρίς πολυάριθμο θίασο με ένα μόνο σκηνικό και δυο ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ(Γρηγόρης Βαλτινός και η Ζέτα Μακρυπούλια) ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΟ ΤΗΣ ΣΚΗΝΗΣ.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
