Δούκισσα Νομικού: Πέρασε το Σαββατοκύριακο στο Λονδίνο ΜΑΖΙ με το σύντροφό της!
Με…. μια βαλίτσα στο χέρι είναι η Δούκισσα Νομικού και ο σύντροφός της, Δημήτρης Θεοδωρίδης, καθώς το Σαββατοκύριακο πραγματοποίησαν το τρίτο τους ταξίδι στο εξωτερικό!
Μετά το Λας Βέγκας, όπου έκαναν Πρωτοχρονιά, και το Λος Άντζελες, το ζευγάρι «πετάχτηκε» μέχρι το Λονδίνο.
Βλέπετε, οι δυο τους δεν χορταίνουν να είναι μαζί και να απολαμβάνουν τον κοινό ελευθερο χρόνο τους!
Μάλιστα, η παρουσιάστρια και ο επιχειρηματίας είναι έτοιμοι να μείνουν μαζί και αναζητούν το σπίτι που θα στεγάσουν τον έρωτά τους.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
