Για καφέ με τον Λάκη Λαζόπουλο… κρατώντας αποστάσεις ασφαλείας!
Έτσι, το πρωί της Τρίτης ντύθηκε, έβαλε τη μασκούλα της και χωρίς να στείλει Μετακίνηση 6 στο 13033 πήγε στο Κολωνάκι και απόλαυσε τον καφέ της, παρέα με τον Λάκη Λαζόπουλο. Οι δυο ηθοποιοί μέχρι πρότινος συνεργάζονταν στην θεατρική παράσταση «Βρε καλώς τους» στο θέατρο Βρετάνια και διατηρούν μια όμορφη φιλία. Η Μαρία Σολωμού και ο Λάκης Λαζόπουλος συζήτησαν τα νέα τους, ήπιαν τον καφέ τους… κρατώντας τις απαραίτητες αποστάσεις ασφαλείας!

Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
