Αναβάλει τη βάφτιση του γιου της λόγω της πανδημίας του κορονοϊού!
«Σκεφτόμασταν να βαπτίσουμε τον Κάρολο-Ηλία, αλλά λόγω του κορονοϊού το αναβάλαμε. Θα δούμε πώς θα είναι τα πράγματα, μήπως το κάνουμε του χρόνου», αποκαλύπτει στο «Secret» και τη Σάσα Σταμάτη η Βίκυ Καγιά. «Δεν πειράζει. Όλα καλά. Αυτά είναι μικρά πράγματα. Τα μεγάλα πράγματα είναι να έχουμε την υγεία μας και να μένουμε ασφαλείς», πρόσθεσε η δημοφιλής παρουσιάστρια.
Η ίδια, πάντως, αυτή την περίοδο ξεκινά εκ νέου γυρίσματα για την τηλεοπτική εκπομπή της, «Shopping star», στα τέλη του μήνα, με νέα μέτρα ασφαλείας. «Αν όλα πάνε καλά, γιατί από το κανάλι έχω μια άτυπη ενημέρωση, μέσα στο καλοκαίρι θα ξεκινήσουμε γυρίσματα και για το νέο “GΝTM”», αναφέρει.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
