Αδέσποτα – Νότια προάστια! “και για λέγε λοιπόν. Που είχαμε μείνει;”
Αδέσποτα – Νότια προάστια! “και για λέγε λοιπόν. Που είχαμε μείνει;” Με τα μάτια μιλάμε εμείς και τι λέμε δεν ξέρει κανείς…Από το να γράφεις ολόκληρο τον στίχο ενός τραγουδιού, από την στιγμή που οι περισσότερες…ηλικίες θα τον γνωρίζουν είναι πιο κομψό αισθητικά στην ανάγνωση, να γράφεις το μισό (και δωρεάν tips)…
Η γατούλα είναι τρυφερή, ομιλιτική και επικοινωνιακή. Μπορείς να περάσεις και να σ’ ακολουθεί αν θέλει κουβέντα, γι αρκετή ώρα μέχρι να πάρει κάποια ανταπόκριση.
Αν της..κάτσεις, είναι ικανή να σου μιλάει…πολλές φορές σε στάση σαν αυτή. Αν θέλεις να μεταφράσω λίγο, το ύφος της “και για λέγε λοιόν. Που είχαμε μείνει;”
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
