Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης! 4ο φεστιβάλ Μητέρας Παιδιού
Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης! 4ο φεστιβάλ Μητέρας Παιδιού Να χαιρόμαστε τις μητέρες μας!
Είναι μοναδικές, πανέμορφες και ανεπανάληπτες στη ζωή μας και στον Δήμο Ελληνικού Αργυρούπολης τις γιορτάζουμε όπως τους αξίζει: Με πολύ αγάπη και χαμόγελα, μαμάδες όλου του κόσμου σας ευχαριστούμε!
Για μία ακόμα χρονιά, το ωραιότερο πάρκο της Νότιας Αθήνας, το πάρκο Αφροδίτης, πλημμύρισε από εκατοντάδες παιδιά και γονείς στο 4ο φεστιβάλ Μητέρας Παιδιού που διοργάνωσαν οι Παιδικοί σταθμοί του Δήμου μας.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!




1.500 Δωρεάν Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού σε μαθητές της
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
