Μισθοί υπλογισμός! Στο δρόμο με το στρώμα! Δεν χρειάζεται πια το κομπιουτεράκι
Μισθοί υπλογισμός! Στο δρόμο με το στρώμα! Δεν χρειάζεται πια το κομπιουτεράκι. Έχουμε από τους χαμηλότερους μισθούς στην Ευρώπη με πιο ακριβά τα αγαθά. Η οικονομία έχει μαθοδικά σχεδιαστεί ώστε στην χώρα να εργάζονται αλλαδαποί και όχι ημεδαποί. Αυτό αν δεν το χετε νιώσει θα σας πούμε πως γίνεται. Επίδεκαετίες επιτήδειοι αρπάζουν σπίτια από ανθρώπους που πεθαίνουν. Τα κάνουν δικάτους πα΄ρα πολυ εύκολα, θα το ξέρατε και σεις αν κάποιος δικός σας είχε πέσει θύμα – αν και χτυπάνε όσους δεν έχουν κληρονόμους – ή αν είστε ένα από τα μέλη των εγκληματικών αυτών ομάδων. Αυτές οι ομάδες με τα σπίτια που ορίζουν πια, δίνουν στέγη δωρεάν – με άλλα ανταλλάγματα – ή με ελάχιστο ενοίκιο, κρατιέστε των 150 ευρώ. Έτσι μια αλλοδαπή δεν χρειάζεται να πληρώνει γαι στέγη, έτσι μπορέι να εργάζεται φέρνονατς τα βόλτα οριακά. Ενώ σε άλλη πέριπτωση, ούτε που θα περνούσε από την Ελλάδα. Οι Έλληνες όμως που δεν ανήκουν σε αυτές τις σπείρες, χρειάζονται έναν μισθό οχταώρου και εξαήμερο χωρίς τις υπερωρίες που οι περισσότεροι δεν πληρώνουν για να καλύψει το ενοίκιο. Χρειάζεται έναν μισθό για να καλύψει το σούπερ μάρκετ που μόνο αυξάνεται και δεν σταματά. Τα κεράσια έφτασαν στα 10 στα 15 και στα 30 ευρώ το κιλό. Ένα μεροκάματο για να φας κεράσια. Χρειάζεται έναν μισθό για μετακινήσεις, έξοδα για τα παιδιά, γραφικε΄ς ύλες, φροντιστήρια… Όταν χριεάζεσαι 3 και πάνω βασικούς μισθούς για να μην πνιγείς στα χρέη αφού αν από κάπου “μπάζει το καράβι, βουλια΄ζει το πλοίο, μένουν στη χώρα να εργάζονται μόνο οι αλλοαδαποί και γίνεται εσκεμμένα
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
