Εργασία – και 13ωρο! There’ s NO WAY OUT!
Εργασία – και 13ωρο! There’ s NO WAY OUT! ΘA μπορούσες να πεις πως δεν είναι καν είδηση η μια χρήσιμη ανάρτηση αυτό που διαβάζεις. Σκεφτόμαστε όμως ότι από το πρωί βλέπουεμ στις τηλεοράσεις και ειδικά στο Σκάι να μιλάνε έντονα μεταξύ τους οι καλεσμένοι, έντονα και οι παρουσιαστές λες κια δια της βοής πέιθεσαι. Στενοχωριόμαστε που πάλι και διαρκώς και ακατάπαυστα, μιλάνε για το θέμα με σκοπό μόνο να το καλύψουν. Αναγκαζόμαστε να γράψουμε το αυτονόητο έτσι για να το γ΄ραψουμε. Δεν περιμένουμε να πάψει αυτό. Ποιο; Το να μιλάνε για την κρίση αλλά να μη λένε τίποτα ουσιαστικό. Να μιλάνε αλλά να λένε μόνο άσχετα πράγματα και όχι την ουσία. Δηλαδή προσποιούνται πως μιλάνε κια προσποιούνται πως το θέμα ρπος συζήτηση είναι αυτά τα άσχετα που αναφέρουν εκείνοι και μάλιστα – το απόλυτο τρολάρισμα προς εμάς- κάνουν πως τσακώνονται κιόλας.
Σήμερα το ανακοίνωσε και ο Σκάιο. Φαντάσου! Ποιο; Πως ο πληθωρισμός μας αυτή τη στιγμή είναι ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη.
Τι κάνουμε γι αυτό; Απλά δουλεύουμε 13ωρο. Τρομερή λύση;
…συνεχίζεται
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
