Αδέσποτες γάτες νότια προάστια! Κάποιοι τους πετάνε το νερό και το φαγητό!
Αδέσποτες γάτες νότια προάστια! Κάποιοι τους πετάνε το νερό και το φαγητό! Να περιγράψουμε αυτό που βλέπετε στα μάτια της; Στο πρόσωπο της; Η συγκεκριμένη είναι από τις…τυχερές. Μένει λίγο πιο πάνω από το σημείο που μαζεύονται πολλές; – πολλές άλλες για να φάνε γνωρίζοντας την ώρα και το ακριβές σημείο που μια καλή κυρία περνά και τους βάζει φαγητό κια νερό. Και το κάνει τόσο προσεχτικά. Που κια να μην τοέκανε και απλά να άφηνε την τροφή τους και τα πιατάκια με νερό χύμα στο πεζοδρόμιο, ποιος θα προτιμούσε να στερήσει νερό κια φαγητό από τις ψυχές αυτές. Η συγκεκριμένη κυρία, είναι τόσο επιμελής στην τοποθέτηση φαγητού κια νερού που φροντίζει κια για την αισθητική της εικόνας όποιου περνά. Δεν μπορέις να δει τα παλστικά κια πολύ όμορφα πια΄τα με νερό για να…σπαστείς. όμως όποιος έχει θέλησει, βρίσκει…
Κάποιος ή κάποιοι πάνε, μαζεύουν την τροφή και πετάνε κια τα πιάτα με νερό…
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
