Ψωμί – φούρνοι! Ποιος τους βάζει “ΛΟΥΚΕΤΟ”!
Ψωμί – φούρνοι! Ποιος τους βάζει “ΛΟΥΚΕΤΟ”! Αγνωμοσύνη, υπεροψία και η εντύπωση πως έδεσαν τον γάιδαρο τους Ο…ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΗΣ των…φούρνων δεν είναι τα σούπερ μάρκετς! Αυτό τους βάζει λουκέτο! Και καθόλου ξαφνικά αλλά σταδιακά όλο και περισσότερο επί 15 χρόνια ίσως και παραπάνω, οι φούρνοι απώλεσαν τελείως την ταυτότητα τους. Μετατράπηκαν σε “ό, τι να ναι” σε λίγο απ όλα σε “ό,τι κάτσει” Για ψωμί πόσοι πηγαίνετα πια στους φούρνους και πόσοι αγοράζετε από το σούπερ μα΄ρκετ; Γιατί; Λόγω ποιότητας, τιμής, ευκολίας ή λόγω και των τριών που μόλις είπαμε; Από την άλλη, αν πηγαίνετε σε φούρνο, κάθε πότε το κάνετε και όταν το κάνετε, τι αγοράζετε; Ψωμί ή καφέ; Δεν φταίει η ελεύθερη αγορά. Μόνο αυτό δεν τους φταίει. Εξάλλου προσπάθησαν ν’ απαντήσουν με τον ίδιο τρόπο. Όσοι φούρνοι επιβιώνουν ακόμα, δεν το πετυχαίνουν από τις πωλήσεις ψωμιού. Απ ΄οτιδήποτε άλλο. Παγωτά χύμα; Καφέδες; Καμιά τυρόπιτα; Οι μικροί σε σώθηκαν κι όσοι το μπόρεσαν ως τώρα πνέουν τα λοίσθια. Οι μεγάλες επιχειρήσεις οι…γωνιακε΄ς που στην ουσία μόνο φούρνοι δεν είναι αλλα έτσι πρώτα πλασάρονται ενώ πουλάνε πολλά σάντουιτς σε ποικιλία, σφολιάτες επίσης και καφέδες πολλούς, αυτοί είναι εξαιρετικά κερδοφόροι. ή του ύψους ή του βάθους.
Στην πραγματικότητα η “ήττα” των φούρνων προκλήθηκε μόνο από τους ίδιους. Ο ανταγωνισμός ήταν απλά η αφορμή. Να μην τρως με το ζόρι το χάλια ψωμί. Το χάλια σέρβις και την ξεπέτα στον πέλατη μαζί με το ύφος που τους χρωστά και χάρη. Μόλις είχε την ευκαιρία ο πελάτης έφυγε τρέχοντας.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
