Νάντια Μπουλέ: Έκανε ανοίγματα στο Ζάππειο μαζί με την Σόφη Πασχάλη
Η Νάντια Μπουλέ παρουσίασε στις 6 Απριλίου στο Ζάππειο τη γιορτή που οργανώθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας.
Γνωστή εταιρεία ασφαλειας ζωής και o ΟΠΑΝΔA προσκάλεσαν όλους τους φίλους τους μαζί με τις οικογένειές τους για να διανύσουν μαζί μία απόσταση 4 χιλιομέτρων, με αφετηρία και τερματισμό τον εξωτερικό χώρο του Ζαππείου Μεγάρου.
Σκοπός της γιορτής είναι να μεταφερθεί το μήνυμα της εταιρείας, για μια ζωή γεμάτη υγεία!
Η εκδήλωση δεν είχε αγωνιστικό χαρακτήρα.
Χρειαζόταν μόνο καλή φυσική κατάσταση!
Η γυμνάστρια Σόφη Πασχάλη βοήθησε τους συμμετέχοντες να προετοιμαστούν για να ξεκινήσουν την διαδρομή χωρίς να υπάρξουν τραυματισμοί!
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
