Νίκος Απέργης: «Μετά το Dream Show ήξερα ότι θα έρθει και η στιγμή που…»
“Πρέπει να το έχεις μέσα σου αποφασίσει ότι θα γίνει…”
«Είχε πάει καλά αυτή η εκπομπή, μου είχε κάνει καλό. Το χειρίστηκα μια χαρά. Υπήρξαν περιπτώσεις που έμπαινα σε μία καφετέρια και γύριζε όλη η καφετέρια και σχολίαζε. Ήξερα ότι θα έρθει και η στιγμή που δεν θα τους νοιάζει που μπήκα στην καφετέρια. Ήρθε. Έπεσε μετά πάλι, ξανανέβηκε, πέφτει, έτσι είναι η δουλειά μας. Πρέπει να το έχεις μέσα σου αποφασίσει ότι θα γίνει. Από το Dream Show θυμάμαι τη Σταματίνα Τσιμτσιλή που ερχόταν κάθε Παρασκευή στο live στα backstage να κάνει ρεπορτάζ και όλα τα αγόρια περιμέναμε να μας πάρει συνέντευξη γιατί ήταν η πιο όμορφη», δήλωσε ο Νίκος Απέργης.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
