MASTERCHEF | Ποιος πρώην παίκτης έκανε guest εμφάνιση στο GNTM;
Ένας παλιό μας γνώριμος έκανε guest εμφάνιση στο #gntmGR.
Στο επεισόδιο του Greece’s Next Top Model τα κορίτσια έκαναν μια δοκιμασία επιβράβευσης, όπου νικήτρια ήταν η Κάτια. Το μοντέλο είχε την δυνατότητα να γευματίσει μαζί με μια συμπαίκτρια της, αλλά και με έναν καλεσμένο έκπληξη. Η Κάτια με την Ασημίνα συναντήθηκαν με τον Άγγελο Μπράτη σε γνωστό εστιατόριο του κέντρου, όπου σεφ ήταν ένας πρώην παίκτης του MasterChef. Και πιο συγκεκριμένα ο Σάββας Ληχανίδης.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
