Survivor: Tα ειρωνικά σχόλιο της Δέσποινας Καμπούρη για την Ευρυδίκη Βαλαβάνη
Θέση για την συμπεριφορά της Ευρυδίκης Βαλαβάνη στο Survivor πήρε με σχόλια της στο Twitter, η Δέσποινα Καμπούρη.
Συγκεκριμένα η παρουσιάστρια δημοσίευσε ένα ειρωνικό σχόλιο με αποδέκτη την αθλητικογράφο, το οποίο έγραφε: «Πολύ ύφος η Ευρυδίκη. Αφού κάπου κάπου φοβάμαι ότι παρακολουθεί τα tweets μου και θα μου ρίξει κάνα μπουκέτο από τον Άγιο Δομίνικο».

Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
