Κ. Μπακογιάννης για τον Μεγάλο Περίπατο στην Πανεπιστημίου: «Κάθε αρχή και δύσκολη» | ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Από σήμερα το πρωί τρεις από τις έξι λωρίδες αποδίδονται στους πεζούς και τους ποδηλάτες σε 7.000 τ.μ. ελεύθερου δημόσιου χώρου, που θα ομορφύνουν με παγκάκια και περισσότερες από 250 ζαρντινιέρες με πράσινο. Δημιουργείται για πρώτη φορά στην Αθήνα μία ασφαλής, υπέροχη ποδηλατική διαδρομή που ενώνει το Σύνταγμα με την Ομόνοια. Και τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα κινούνται ανεμπόδιστα και γρήγορα».
«Κάθε αρχή είναι δύσκολη, αλλά ποιος θα μπορούσε σήμερα να φανταστεί αλλιώς την Δ.Αρεοπαγίτου, την Απ.Παύλου ή την Ερμού; Ίσως χρειαστεί λίγη υπομονή στην αρχή, για να φτάσουμε σε μία Αθήνα που δεν θα αποκλείει κανέναν. Ανοιχτή για όλους», καταλήγει στην ανάρτηση του ο κ.Μπακογιάννης.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
