Ανδρέας Λαγός: "Έπαθα πλάκα όταν έφαγα μυρμήγκια!"
Θυμάμαι το πιάτο που έφαγα στον Ατάλα, τα μυρμήγκια. Είχε ενδιαφέρον γιατί όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο ένα τόσο δα μυρμήγκι σερβιρισμένο πάνω σε ένα κομματάκι ανανά είχε απίστευτη γεύση από λουίζα και μελισσόχορτο. Έπαθα πλάκα! Μάλιστα έμαθα πως τα μυρμήγκια οι ιθαγενείς του Αμαζονίου τα χρησιμοποιούν ως μπαχαρικό. Επειδή στην περιοχή δεν ευδοκιμούν τα λεμόνια και τα ξινά φρούτα αποξηραίνουν τα μυρμήγκια και τα ρίχνουν πάνω από το ψάρι.
Αυτό αποκάλυψε σε συνέντευξη του στο Big Fish ο σεφ Ανδρέας Λαγός.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
