Αχαΐα: Έκλεψαν καντήλια από νεκροταφείο
Ιερόσυλοι χτύπησαν τα ξημερώματα το νεκροταφείο του Γομοστού στη Δυτική .Ανενόχλητοι, εισέβαλλαν στο Κοιμητήριο και άρπαξαν ακριβά καντήλια από τα μνήματα, προφανώς για να τα προωθήσουν στα χυτήρια χαλκού.Οι δράστες έδρασαν μεθοδικά, αφού όπως όλα δείχνουν είχε προηγηθεί επόπτευση των χώρων του νεκροταφείου.Όπως αναφέρουν οι πρώτες εκτιμήσεις πρέπει να αφαίρεσαν συνολικά 20 καντήλια, κάτι που διαπίστωσαν οι γυναίκες του χωριού, μόλις επισκέφθηκαν το Νεκροταφείο.Οι κάτοικοι ζητούν αστυνόμευση της περιοχής και απαιτούν από την Αστυνομία να εντοπίσει τους δράστες.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
