Αδωνις Γεωργιάδης: Έκανε τεστ για covid-19 μπήκε σε καραντίνα αμέσως!
Θεώρησε ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης πως έπρεπε να κάνει και κέινος το τεστ για τον covi-19, όπως θα πρεπε όλοι μας μόλις αισθανθούμε το παραμικρό σύμπτωμα..
Αδωνις Γεωργιάδης: Έκανε τεστ για covid-19 μπήκε σε καραντίνα αμέσως! Σε καραντίνα μέχρι να βγει αρνητικό το τεστ για κορωνοϊο μπήκαν ο υπουργός και ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης κύριοι Άδωνις Γεωργιάδης και Νίκος Παπαθανάσης. Συμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης και ο Αναπληρωτής Υπουργός, κ. Νίκος Παπαθανάσης επρόκειτο να συνοδεύσουν τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη στη σημερινή του επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη όπου θα έχει συναντήσεις με τους παραγωγικούς φορείς της πόλης.
ΜΠΑΛΑΤΣΙΝΟΥ : Η ΓΥΝΑΙΚΑ – ΜΗΤΕΡΑ – ΣΥΖΥΓΟΣ – ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Λίγα λεπτά πριν την αναχώρηση κι ενώ δεν είχαν συναντήσει ακόμη τον κ. Πρωθυπουργό, ενημερώθηκαν, ότι σε υπηρεσιακή συνάντηση που είχαν χθες στο Υπουργείο με επενδυτές από το εξωτερικό, ο ένας εξ αυτών διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό. Τηρώντας απόλυτα το υγειονομικό πρωτόκολλο και οι δύο ανεχώρησαν ήδη για απομόνωση στο σπίτι τους έως ότου σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ διαγνωστούν αρνητικοί.


ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΛΕΣΚΟΥ ΤΩΡΑ: ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ON AIR
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
