Αγωνία με την Ελένη Πετρουλάκη! Η ΜΑΧΗ με την λευχαιμία!

Αγωνία με την Ελένη Πετρουλάκη! Η ΜΑΧΗ με την λευχαιμία! Η Εθνική γυμνάστρια. το καλύτερο παιδί, η λαμπερή Ελένη, η εντυπωσιακά σμιλεμένη αθλήτρια, γνώρισε την απόλυτη οδύνη!
Έζησε σε την μεγάλη απώλεια της αγαπημένη της ξαδέρφης όταν η άτυχη νέα ήταν μόνο…τριάντα ετών! Η οικογένεια της Ελένης Πετρουλάκη και η ίδια βυθίστικαν στο πένθος!

Η Ελένη Πετρουλάκη, που τον τελευταίο καιρό ζούσε δύσκολες στιγμές λόγω της ασθένειας της αγαπημένης της εξαδέλφης. Η γυμνάστρια ζούσε ανάμεσα στο νοσοκομείο που νοσηλευόταν η εξαδέλφη της που έπασχε από λευχαιμία και στο σπίτι της, που δεν έπαυαν οι οικογενειακές της υποχρεώσεις.

Δυστυχώς, η 30χρονη γυναίκα «έφυγε» από τη ζωή, όπως αναφέρει το Secretlife, προκαλώντας μεγάλο σοκ σε όλη την οικογένεια. Η Ελένη Πετρουλάκη προσπαθεί να στηρίξει με όποιον τρόπο μπορεί τους στενούς συγγενείς της.

Τι έγραψε και το εβομαδιαίο περιοδικό hello: Μια δύσκολη περίοδο της ζωής της διανύει η Ελένη Πετρουλάκη σύμφωνα με δημοσιευμα του εβδομαδιαίου περιοδικού Hello. Η αγαπημένη ξαδερφή της γυμνάστριας, σύμφωνα με τις πληροφορίες του περιοδικού, πάσχει από λευχαιμία.

Η ξαδερφή της Ελένης Πετρουλάκη, δίνει τη μάχη της με την ασθένεια, νοσηλευόμενη σε νοσοκομείο και η όμορφη γυμνάστρια της συμπαραστέκεται με τη συχνή της παρουσία εκεί.

Όπως υποστηρίζει το περιοδικό, η Ελένη Πετρουλάκη που είναι πολύ δεμένη με τους συγγενείς της, έχει χάσει το τελευταίο διάστημα το χαμόγελό της εξαιτίας της δύσκολης αυτής κατάστασης καθώς ανησυχεί πολύ για την πορεία της υγείας της ξαδερφής της.

Διαβάστε ακόμα: 8 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ

Αρχικά πρόσεχε περισσότερο τη διατροφή σου. Εφόσον έχεις διάδρομο σπίτι σου κάνε καθημερινά από 20’λεπτα σε συνδυασμό με τις παρακάτω ασκήσεις.

Εκτέλεσε τις παρακάτω ασκήσεις για 40 δευτερόλεπτα (σε στυλ τάμπατα)την καθεμία, ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα μεταξύ κάθε άσκησης κι επανάλαβε ολόκληρο το πρόγραμμα 3 φορές.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ PUSH UPS, ΑΛΜΑΤΑ, ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ.1. ΘΩΡΑΚΑΣ

Στάσου με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και και κάνε ένα βήμα προς τα εμπρός ώστε να πατήσεις με τη φτέρνα πρώτα. Τα γόνατα πρέπει να είναι σε άνοιγμα 90 μοιρών και ακριβώς πάνω από τα δάχτυλα των ποδιών. Κάνε εναλλαγές στο κάθε πόδι.

Ελένη Πετρουλάκη: Πρωινή άσκηση με την παρέα της στα νότια προάστια

ΠΩΣ ΚΑΙΣ ΛΙΠΟΣ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ; ΡΩΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ
2. ΑΛΜΑ ΚΑΙ ΒΑΘΥ ΚΑΘΙΣΜΑ
Κάνε ένα βαθύ κάθισμα και καθώς σηκώνεσαι πήδα στον αέρα όσο πιο ψηλά μπορείς. Φρόντισε να προσγειωθείς πρώτα στις μύτες των ποδιών σου και όχι στις φτέρνες ώστε να αποφύγεις τυχόν τραυματισμούς.

3. ΒΑΘΙΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
Κάθισε σε μια καρέκλα με τα χέρια σου δίπλα ή λίγο κάτω από τους γοφούς σου. Σήκωσε τα χέρια σου επάνω και φέρε τους γοφούς σου προς τα εμπρός. Λύγισε τους αγκώνες σου και χαμήλωσε τους γοφούς σου προς τα κάτω. Σπρώξε πίσω χωρίς να κλειδώσεις τους αγκώνες.

4. ΑΝΑΡΡΙΧΗΣΗ
Πάρε θέση σπρίντερ. Κράτησε τα χέρια σου στο έδαφος και ξεκίνα να εναλλάσσεις το κάθε πόδι.

5. ΣΤΑΣΗ ΣΑΝΙΔΑΣ
Πάρε στάση push ups, στηρίξου στις μύτες των ποδιών σου και στα χέρια ή στους αγκώνες σου. Σφίξε τους μυς της κοιλιάς και κράτα την πλάτη σου σε ίσια θέση.

6. ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ
Με την πλάτη σου στον τοίχο, απομάκρυνε τα πόδια σου περίπου 2 εκατοστά και ξεκίνα να γέρνεις προς τα εμπρός μέχρι να φτάσεις σε σημείο 90 μοιρών. Μείνε για λίγο σε αυτή τη θέση και ανέβα αργά προς τα επάνω.

Σχολιάστε

Αρέσει σε %d bloggers: