Hit enter after type your search item

Άγριες Μέλισσες… χωρίς αντίπαλο στο κλείσιμο της εβδομάδας

/
/
img

Τι τηλεθέαση σημείωσαν Big Brother, Bachelor, Τα καλύτερα μας χρόνια;

Στην αρένα της τηλεθέασης βρέθηκαν, εκ νέου, οι «Άγριες Μέλισσες» το βράδυ της Παρασκευής με σκληρό αφενός ανταγωνισμό αλλά έχοντας την θερμή υποστήριξη του τηλεοπτικού κοινού μονίμως στο πλευρό τους.

Πιο συγκεκριμένα, τι κι αν… απέναντι βρισκόταν το Big Brother Live, το Bachelor και τα Καλύτερα μας Χρόνια, οι Μέλισσες του ΑΝΤ1 έπαιζαν χωρίς αντίπαλο!

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, λοιπόν, οι «Άγριες Μέλισσε» κατόρθωσαν να σημειώσουν ποσοστό 29,1% στο δυναμικό κοινό και 28,9% στο γενικό σύνολο.

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

Άγριες Μέλισσες 29.1%

Το καφέ της Χαράς 17.1%

Big Brother 15.4%

Φως στο Τούνελ 16.6%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα 14.6%

The Bachelor 12%

Χιούστον το λύσαμε 11.9%

Τα καλύτερα μας χρόνια 9%

Σπίτι με το MEGA 7.1%

 

ΓΕΝΙΚΟ

Άγριες Μέλισσες 28,9%

Big Brother 18%

Το καφέ της Χαράς 16.1%

Φως στο Τούνελ 15,7%

The Bachelor 13,9%

Χιούστον το λύσαμε 13,6%

Μην αρχίζεις τη μουρμούρα 12,8%

Τα καλύτερα μας χρόνια 7,8%

Σπίτι με το MEGA 5,8%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.


  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :