Αιμιλιάνο Μάρκου – Μαριαγάπη Ξυπόλια: Το ενδεχόμενο συγκατοίκησης και η αντίδρασή τους στα ερωτικά μηνύματα που δέχονται
Στην κάμερα της εκπομπής “Στη Φωλιά των Κου-Κου” μίλησαν ο Αιμιλιάνο Μάρκου και η Μαριαγάπη Ξυπόλια. Τα δυο παιδιά που μέσα στο GNTM ήρθαν πιο κοντά και ανέπτυξαν μια τρυφερή σχέση μεταξύ τους.
«Είναι πολύ όμορφο για εμένα που είμαι με τον Αιμιλιάνο, γιατί εκεί που δεν το περιμένεις, μπαίνει ένας άνθρωπος στη ζωή σου και σου την αλλάζει» εξομολογήθηκε η Μαριαγάπη με τον Αιμιλιάνο να παίρνει τον λόγο αποκαλύπτοντας,
«Είναι σπουδαίο που είμαστε μαζί και για τους δύο μας γιατί έχουμε βρει το ταίρι μας. Δεν έχουμε σκεφτεί την συγκατοίκηση, κοιτάμε αυτό που έχουμε να κάνουμε και τα πλάνα μας για το 2021. Με την Μαριαγάπη δεχόμαστε πολλά ερωτικά μηνύματα μετά το GNTM, πολλές φορές τα διαβάζουμε μαζί και είναι πολύ αστείο».
Όσο για το αν θα τους δούμε σαν ζευγάρι κάπου τηλεοπτικά ανέφεραν, “Σίγουρα σα ζευγάρι μπορούμε και οι δύο να διαπρέψουμε στο χώρο της μόδας. Για την τηλεόραση ας αφήσουμε να το πουν ο Κρατερός και η Κατερίνα”.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
