Ανέβα στον διάδρομο με ΑΥΤΑ…

Ανέβα στον διάδρομο με ΑΥΤΑ...

Αγαπάς την αερόβια και θέλεις να “χτίσεις” γλουτούς; Συμφωνούμε! Αναζητάς μία σούπερ άσκηση γλουτών; Ξεκίνα στον διάδρομο με το παρακάτω πρόγραμμα και δες τους γλουτούς σου να “μεταμορφώνονται” – όποιο κι αν είναι το επίπεδο σου. Οι ασκήσεις για ανόρθωση γλουτών:   Άσκηση γλουτών για προχωρημένους δρομείς Χρόνος ταχύτητα κλίση 0:00-5:00 5.0 1.0 5:00-8:00 6:5 1.0 8:00-13:00 6.0 3.0 13:00-15:00 6.5 1.0 15:00-18:00 6.0 4.0 18:00-20:00 6.5 1.0 20:00-23:00 6.0 5.0 23:00-25:00 6.5 1.0 25:00-28:00 6.0 3.0 28:00-30:00 6.5 1.0 30:00-33:00 6.0 5.0 33:00-38:00 5.0 1.0   Άσκηση γλουτών για αρχάριους ΧΡΟΝΟΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΛΙΣΗ 0:00–5:00 3.0 2.0 5:00–8:00 3.5 4.0 8:00–11:00 4.0 5.0 11:00–16:00 4.5 8.0 16:00–21:00 4.0 10.0 21:00–26:00 4.5 8.0 26:00–31:00 4.5 10.0 31:00–34:00 4.0 8.0 34:00–37:00 3.5 10.0 37:00–40:00 3.5 5.0 40:00–45:00 3.0 2.0

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο freegossip.gr

https://freegossip.gr/