Hit enter after type your search item
freegossip.gr

News, Lifestyle

Αγγελική Ηλιάδη Κέλλυ Κελεκίδου! 45αρες στην ΗΛΙΚΙΑ με ΜΑΓΙΟ κόλαση (κιλά-ύψος)

/
/
/
292 Views

Αγγελική Ηλιάδη Κέλλυ Κελεκίδου! 45αρες στην ΗΛΙΚΙΑ με ΜΑΓΙΟ κόλαση (κιλά-ύψος)  Η Αγγελική Ηλιάδη έχει από τα κορμιά που πραγματικά δε χρειάζονται κανενός είδους φίλτρο ή photoshop και φαίνεται πως το ξέρει και η ίδια.

Η τραγουδίστρια είναι πιο fit από ποτέ στα 45 της χρόνια και δημοσιεύει αρετουσάριστες φωτογραφίες της με μαγιό, γιατί απλά μπορεί!

Αγγελική Ηλιάδη ”το αντιμετώπισα με θάρρος και θράσος”

Η Αγγελική Ηλιάδη δημοσίευσε μία νέα φωτογραφία της φορώντας ένα μικροσκοπικό μπικίνι λίγο πριν βουτήξει στην πισίνα και… μείναμε ακόμα μία φορά άφωνοι με την αψεγάδιαστη σιλουέτα της!

Η Αγγελική Ηλιάδη που παρακολουθεί το ριάλιτι από το σπίτι της

Η ίδια έχει βρει τον τρόπο να διατηρεί τις ιδανικές της αναλογίες χωρίς καθόλου κόπο. Αν και στις δύο γέννες της πήρε 17 κιλά, πολύ γρήγορα κατάφερε να επιστρέψει όταν καλλίγραμμη σιλουέτα της.

Αγγελική Ηλιάδη Κέλλυ Κελεκίδου! 45αρες στην ΗΛΙΚΙΑ με ΜΑΓΙΟ κόλαση

«Πήρα 17 κιλά και στην πρώτη και στη δεύτερη εγκυμοσύνη. Τα πιο πολλά κιλά χάνονται με τη γέννα, τα υπόλοιπα, για να είμαι ειλικρινής έφυγαν σχετικά γρήγορα, χωρίς, όμως να αγχωθώ γι’ αυτό το θέμα. Πάντως τα πιο δικαιολογημένα κιλά σε μια γυναίκα, είναι αυτά της εγκυμοσύνης. Άνθρωπο φτιάχνουμε μέσα στο σώμα μας δεν θα αγχωθούμε για μερικά κιλά!

Αγγελική Ηλιάδη ! ΤΕΛΟΣ η ΣΧΕΣΗ της με τον Γρηγόρη Αναστασιάδη

Όταν γέννησα και μπορούσα να ξεκινήσω τις προπονήσεις με τη βοήθεια του αδερφού μου, που είναι γυμναστής αλλά και με σωστή διατροφή, επανήλθα στα κιλά μου», έχει πει χαρακτηριστικά σε συνέντευξή της η Αγγελική Ηλιάδη.

Πάρτε υπογλώσσια και δείτε τις φωτογραφίες της με μπικίνι και χωρίς ρετούς… Δεν υπάρχει το σώμα της!

Επέστρεψε η Αγγελική Ηλιάδη στη «Φάρμα»

Απίστευτα καλλίγραμμο το σώμα που διατηρεί χρόνια η τραγουδίστρια, Κέλλυ Κελεκίδου, παρόλο που έχει κάνει δύο εγκυμοσύνες.

Η Κέλλυ Κελεκίδου στα 44 της χρόνια είναι πιο fit από ποτέ και οι πρώτες φωτογραφίες της με μπικίνι και χωρίς ρετούς είναι απίστευτες!

Αγγελική Ηλιάδη Κέλλυ Κελεκίδου! 45αρες στην ΗΛΙΚΙΑ με ΜΑΓΙΟ κόλαση

Η αγαπημένη τραγουδίστρια μπορεί να έχει αποκτήσει δυο παιδιά, να μεγαλώνει, όμως πάντα φροντίζει τον εαυτό της και τη σιλουέτα της και τρανή απόδειξη οι φετινές φωτογραφίες της με μαγιό!

Η Κέλλυ Κελεκίδου ακολουθεί ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και φυσικά γυμνάζεται σε καθημερινή βάση.

Αγγελική Ηλιάδη Κέλλυ Κελεκίδου! 45αρες στην ΗΛΙΚΙΑ με ΜΑΓΙΟ κόλαση
Αγγελική Ηλιάδη Κέλλυ Κελεκίδου! 45αρες στην ΗΛΙΚΙΑ με ΜΑΓΙΟ κόλαση

Κέλλυ Κελεκίδου: Το πρόγραμμα διατροφής της
Δευτέρα
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά) με ½ φλιτζάνι δημητριακά προγεύματος. Δεκατιανό: 1 αχλάδι. Μεσημεριανό: Ψάρι (επιλογής σας) ψητό ή βραστό (150 γρ. μαγειρεμένο). Σαλάτα επιλογής σας από λαχανικά εποχής και 1 κουταλιά ελαιόλαδο. Απογευματινό: Γιαούρτι (έως 2% λιπαρά) και 1 φρούτο. Βραδινό: 1 τοστ (λευκό ή μαύρο ψωμί, χωρίς βούτυρο) με 30 γρ. τυρί άπαχο (ανθότυρο ή κατίκι ή τύπου cottage ) και ντομάτα.

Τρίτη
Πρωινό: 1 γιαούρτι (2 % λιπαρά) με 1 φρούτο, 2 κουταλιές δημητριακά ολικής άλεσης και 1 κουταλάκι μέλι. Δεκατιανό: 3 αποξηραμένα δαμάσκηνα. Μεσημεριανό: 1 μερίδα φασολάκια ή μπάμιες ή σπανακόρυζο μαγειρεμένα με 1 κουταλιά ελαιόλαδο ανά μερίδα. 60 γρ. τυρί άπαχο (ανθότυρο ή κατίκι ή τύπου cottage) ή 30 γρ. φέτα. 1 φέτα ψωμί. Απογευματινό: 1 μικρό παξιμάδι με 30 γρ. τυρί άπαχο. Βραδινό: 1 ομελέτα (1 αβγό, 1 κουταλιά ελαιόλαδο, 30 γρ. τυρί, 1 φέτα γαλοπούλα, λαχανικά) 1 φέτα ψωμί.

Τετάρτη
Πρωινό: 1 μικρό κουλούρι Θεσσαλονίκης με 30 γρ. τυρί χαμηλών λιπαρών. Δεκατιανό: 1 πορτοκάλι ή 2 μανταρίνια. Μεσημεριανό: Κοτόπουλο ψητό ή βραστό (150 γρ. μαγειρεμένο). Σαλάτα επιλογήν σας από λαχανικά εποχής με 1 κουταλιά ελαιόλαδο. 1 φέτα ψωμί. Απογευματινό: 1 μπανάνα. Βραδινό: Βραστά κολοκυθάκια με 1 κουταλιά ελαιόλαδο. 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

Πέμπτη
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα (1,5 % λιπαρά) και 1 μικρή φέτα ψωμί με 1 κουταλάκι μέλι ή μαρμελάδα. Δεκατιανό: 2 μικρά ακτινίδια. Μεσημεριανό: Φάβα ή φακες ή ρεβίθια ή φασόλια (1 ½ κουτάλα σερβιρίσματος μαγειρεμένα με 1 κουταλιά ελαιόλαδο ανά μερίδα). 60 γρ. τυρί άπαχο (ανθότυρο ή κατίκι Δομοκού ή τυρί τύπου cottage) ή 30 γρ. φέτα. 1 φέτα ψωμί. Απογευματινό: 2 crackers με 30 γρ. τυρί άπαχο. Βραδινό: 1 μεγάλη σαλάτα με τόνο (λαχανικά εποχής, 1 κονσέρβα τόνου σε νερό ή σε λάδι στραγγισμένη) με 1 κουταλιά ελαιόλαδο. 1 φέτα ψωμί.

Παρασκευή
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά) με ½ φλιτζάνι δημητριακά προγεύματος. Δεκατιανό: 1 αχλάδι. Μεσημεριανό: Μακαρόνια (1 ½ φλιτζάνι του τσαγιού μαγειρεμένα ή περίπου 80 γρ. ωμά) με σάλτσα φρέσκιας ντομάτας μαγειρεμένη με 1 κουταλάκι ελαιόλαδο. 1 κουταλιά τυρί τριμμένο ή 30 γρ. τυρί άπαχο. 1 μικρή σαλάτα με 1 κουταλάκι ελαιόλαδο. Απογευματινό: 1 μήλο τριμμένο με κανέλα. Βραδινό: 1 μπιφτέκι ψητό ή 90 γρ. ψητό κοτόπουλο ή 1 καλαμάκι κοτόπουλο. Σαλάτα επιλογήν από λαχανικά εποχής και 1 κουταλάκι ελαιόλαδο.

Κέλλυ Κελεκίδου

Σάββατο
Πρωινό: 1 μικρό κουλούρι Θεσσαλονίκης με 30 γρ. τυρί χαμηλών λιπαρών. Δεκατιανό: 1 μικρό πορτοκάλι. Μεσημεριανό: 2 μέτρια μπιφτέκια ψητά ή 1 φιλέτο μοσχαρίσιο (150 γρ. μαγειρεμένο). Σαλάτα (ωμή ή βραστή). Απογευματινό: Γιαούρτι έως 2% λιπαρά και 1 φρούτο. Βραδινό: 1 φρουτοσαλάτα (2-3 φρούτα) με 1 γιαούρτι (2% λιπαρά) και 1 κουταλιά δημητριακά ολικής άλεσης.

Κυριακή
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά) και 1 μικρή φέτα ψωμί με 1 κουταλάκι μέλι ή μαρμελάδα. Δεκατιανό: 1 μήλο. Μεσημεριανό: Σούπα λαχανικών (καρότο, κολοκύθι, σέλινο, πατάτα) – ελεύθερη ποσότητα. 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης. Απογευματινό: 2 μικρά ακτινίδια. Βραδινό: Μανιτάρια ψητά (ελεύθερη ποσότητα). Σαλάτα πράσινη με 30 γρ. τυρί άπαχο (ανθότυρο ή κατίκι ή τύπου cottage), 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, όπως είχε δημοσιεύσει και το περιοδικό ΕΓΩ!

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :