Άννα Μαρία Ηλιάδου: «Δεν κρατάμε επαφές με τον κύριο Μπράτη»
Δηλώσεις στις κάμερες έκανε η Άννα Μαρία Ηλιάδου, η οποία αποκάλυψε μεταξύ άλλων πως παρά την αδυναμία που της είχε δείξει ο Άγγελος Μπράτης στο GNTM τώρα δεν μιλάνε.
«Όχι δεν κρατάμε επαφές. Του έστειλα καλή χρονιά, αλλά μάλλον δεν θα το είδε. Δεν με ακολουθεί στο Instagram. Έστειλα σε όλους χρόνια πολλά, σε όσους έστειλαν απάντησαν εκτός από τον κύριο Μπράτη», είπε χαρακτηριστικά η νικήτρια του GNTM 2.
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
