Hit enter after type your search item
freegossip.gr

Breaking news,news,lifestyle,

Αποκλειστικό! Ο Άκης Πετρετζίκης με μαγιό! Το αγαλματένιο ΚΟΡΜΙ του διάσημου ΣΕΦ! Περιζήτητος, ταλαντούχος και γυμνασμένος! Ο Άκης Πετρετζίκης ξεχωρίζει πάρα πολύ καλά , το ότι τρώμε για να ζούμε από το ζούμε για να τρώμε. Η τέχνη να φροντίζει για το φαγητό σου δεν σε κάνει σκλάβο του. Όλα με μέτρο!

Ιδού λοιπόν μοναδικες φωτογραφίες από το αψεγάδιαστο κορμί του στην παραλία:

Αποκλειστικό! Ο Άκης Πετρετζίκης με μαγιό! Το αγαλματένιο ΚΟΡΜΙ του διάσημου ΣΕΦ!

Αποκλειστικό! Ο Άκης Πετρετζίκης με μαγιό! Το αγαλματένιο ΚΟΡΜΙ του διάσημου ΣΕΦ!

Αποκλειστικό! Ο Άκης Πετρετζίκης με μαγιό! Το αγαλματένιο ΚΟΡΜΙ του διάσημου ΣΕΦ!

 

Ας δούμε το πρόγραμμα γυμανστικής , γιατην ακρίβεια ένα από τα προγράμαμτα που προτείνει ο διάσημος σεφ: Το συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής είναι για 3 ημέρες της εβδομάδας, και μπορεί να γίνει 3 φορές  την 1η εβδομάδα (1η, 3η και 6η ημέρα της διατροφής) και 3 φορές τη 2η εβδομάδα (8η, 10η και 13η ημέρα της διατροφής) για να συμβαδίσει με το πρόγραμμα διατροφής.

Δημιουργήθηκε για εμένα από επιστημονική ομάδα, κατόπιν αξιολόγησής μου και με βάση τις κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας που συνιστά μέτρια έως έντονη μορφή άσκησης για τουλάχιστον 75 με 150 λεπτά την εβδομάδα για έναν υγιή ενήλικα άντρα, που ήδη έχει ακολουθήσει κάποιο βασικό πρόγραμμα άσκησης.

 

Το πρόγραμμα γυμναστικής που θα ακολουθήσει ο/η οποιοσδήποτε για ενδυνάμωση, σύσφιξη, απώλεια βάρους και αύξηση των αντοχών του θα πρέπει να γίνει εξατομικευμένα, βάσει της φυσικής του κατάστασης και με την εποπτεία γυμναστή ή και άλλων επιστημόνων.

 

Ειδικές περιπτώσεις ατόμων όπως οι εγκυμονούσες ή άτομα που πάσχουν από κάποια χρόνια ασθένεια, καρδιαγγειακά, διαβήτη, αυξημένη αρτηριακή πίεση και άλλα, θα πρέπει πρώτα να συμβουλευτούν τον γιατρό τους ή κάποιον άλλον ειδικό επιστήμονα.

Σκοπός αυτής της προσπάθειάς μου είναι μια οργανωμένη δράση για την ευαισθητοποίηση του κοινού προς την καλύτερη υγεία, ευρωστία και ευεξία.

“Το να ακολουθούμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής για να έχουμε καλύτερη υγεία και ευρωστία, συνδυάζοντας τη σωστή διατροφή και την ανάλογη γυμναστική νομίζω είναι κάτι που ήδη το γνωρίζετε. Γι’ αυτό και εγώ αποφάσισα, εκτός από το πρόγραμμα διατροφής μου, να μοιραστώ μαζί σας και το πρόγραμμα της γυμναστικής μου!

Ένα απλό πρόγραμμα τριών ημερών, με ασκήσεις για όλο το σώμα, το οποίο μπορεί να γίνει ακόμα και μέσα στο σπίτι! Πιθανόν κάποιες ασκήσεις να σας φανούν λίγο πιο απαιτητικές.

Προκειμένου, λοιπόν, να γυμναστείτε σωστά και να αποφύγετε οποιασδήποτε μορφής τραυματισμό, καλό θα είναι να ξεκινήσετε ακολουθώντας το πρόγραμμα της για αρχάριους.

Ανάλογα με τις αντοχές σας και με την καθοδήγηση κάποιου ειδικού, να δείτε αν και πότε θα προχωρήσετε στα προγράμματα μεσαίου και προχωρημένου επιπέδου, τα οποία αποτελούνται από ένα λίγο πιο έντονο ασκησιολόγιο. Θα πρέπει πάντα να θυμάστε πως -όπως η διατροφή- έτσι και η άσκηση θα πρέπει πάντα να προσαρμόζεται στις ανάγκες σας!Είστε έτοιμοι;

Πάμε να δούμε τις ασκήσεις μας…ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗΠροτού ξεκινήσουμε οποιοδήποτε είδος άσκησης θα πρέπει πάντα να προηγείται η προθέρμανση.

Δηλαδή, περίπου 10΄ χαλαρής άσκησης η οποία θα “ζεστάνει” όλες τις μυϊκές ομάδες και θα προετοιμάσει το σώμα μας για τις υπόλοιπες ασκήσεις. Από τη στιγμή, λοιπόν, που επιλέγουμε να γυμναστούμε στο σπίτι μας, οι εναλλακτικές είναι οι εξής:Επιτόπιο τρέξιμο και πηδηματάκια.

 

Σχοινάκι – Ακόμα κι αν δεν έχουμε σχοινάκι μπορούμε απλά να κάνουμε την χαρακτηριστική κίνηση σαν να κρατάμε το σχοινάκι μας.Jumping jacks – Ανοιγοκλείνουμε χέρια και πόδια ταυτόχρονα κάνοντας αναπηδήσεις (τα χέρια μας θα πρέπει να κλείνουν πάνω από το κεφάλι, ενώ τα πόδια μας να ανοίγουν μέχρι το άνοιγμα των ώμων).Αν θέλουμε να αφιερώσουμε λίγο περισσότερο χρόνο, μπορούμε να συμπεριλάβουμε στην προθέρμανσή μας και κάποιες διατάσεις

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :