Hit enter after type your search item
img

Χαλάω συνέχεια τη δίαιτα: Ποιες είναι οι επιπτώσεις σε βάθος χρόνου;

/
/

Aπό τη Μαρία Μεντζέλου, Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, B.Sc., M.Sc (@maria.mentzelou)

Ίσως έχεις δοκιμάσει πολλά μονοπάτια για την απώλεια βάρους, άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο επικίνδυνα για την υγεία σου. Όμως το έχεις διαπιστώσει και μόνη σου ότι οι αυστηρές δίαιτες κάποια στιγμή φτάνουν σε ένα τέλμα και αυτό δεν είναι κάθε άλλο παρά ψυχοφθόρο. Κάνεις και εσύ αυστηρές δίαιτες ενώ μετά το τέλος τους παίρνεις πίσω το βάρος; Αυτό έχει επιπτώσεις στην υγεία και το σώμα σου. Ποιες είναι και πώς μπορείς να τις αντιμετωπίσεις; 

Χαλάω συνέχεια τη δίαιτα: Ποιες είναι οι επιπτώσεις σε βάθος χρόνου;

  • Μειώνεται ο μεταβολισμός σου, μιας και ο οργανισμός σου δεν μπορεί να κατανοήσει τη διαφορά μεταξύ λιμοκτονίας και περιορισμού τροφής, με αποτέλεσμα να αποθηκεύει περισσότερο λίπος.
  • Είναι περισσότερο πιθανό να οδηγηθείς λόγω της στέρησης σε υπερφαγικά επεισόδια. 
  • Ενεργοποιούνται νευροδιαβιβαστές και εκκρίνονται ορμόνες που αυξάνουν την όρεξη, με αποτέλεσμα να υποκύψεις σε μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού.
  • Αποκτάς εμμονές με τρόφιμα, θερμίδες και με την εικόνα του σώματός σου. Αποτέλεσμα αυτού, είναι το φαγητό να γίνεται νούμερα και να χάνει κάθε ίχνος απόλαυσης και θρέψης.
  • Καταλήγεις να αυξομειώνεις το βάρος σου (φαινόμενο yo-yo) που είναι επικίνδυνο από την υγεία σου σε σχέση με το να είχες 2 κιλά παραπάνω. Ο οργανισμός αγαπάει την ισορροπία και σίγουρα δε θεωρείται το να χάνεις και να βάζεις βάρος συνέχεις.
  • Στερείς από τον εαυτό σου απολαύσεις. Αυτό μεταφράζεται σε όλα τα επίπεδα από τις κοινωνικές εξόδους που δεν γνωρίζεις πώς να διαχειριστείς, μέχρι την αγνή χαρά που παίρνεις από την προετοιμασία και κατανάλωση του αγαπημένου σου γεύματος.

Πώς να χάσεις βάρος σωστά; 

Όταν σταματήσουμε να αυτοτιμωρούμαστε κάθε φορά που τρώμε ένα μπισκότο, ή σκεφτόμαστε μια δουλειά που χάσαμε ή βλέπουμε μια ελαφριά άνοδο στη ζυγαριά, θα είμαστε πιο ευτυχισμένοι και πιο υγιείς άνθρωποι.

Οι έρευνες υποστηρίζουν ότι έχουμε περισσότερες πιθανότητες να υιοθετήσουμε και να διατηρήσουμε πιο υγιεινούς τρόπους διατροφής, παρά να προσπαθούμε να αποφύγουμε τους ανθυγιεινούς.

Είναι πιο πιθανό να αισθανόμαστε καλύτερα, αν επιλέξουμε να τρεφόμαστε πιο υγιεινά, με τα τρόφιμα που απολαμβάνουμε. Είτε να επιλέξεις υγιεινές δραστηριότητες που σου από αποβάλουν το άγχος.

Χάσε κιλά αλλιώς: Οι στρατηγικές απώλειας βάρους που δεν έχουν σχέση με τη δίαιτα

10 στρατηγικές για αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα

Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This div height required for enabling the sticky sidebar
Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :