Chrissy Teigen – John Legend: Μιλούν πρώτη φορά on camera για τη θλιβερή απώλεια του μωρού τους (video)
Το ζευγάρι μίλησε για πρώτη φορά στην κάμερα για την απώλεια που είχε και τους λόγους που ήθελαν να δείξουν μέσω φωτογραφιών το πόσο δύσκολα πέρασαν ψυχολογικά. «Σίγουρα δίνω στον εαυτό μου την άδεια να θρηνώ. Κάθε μέρα είναι τόσο διαφορετική. Έτσι, όταν οι άνθρωποι με ρωτούν πώς είμαι, πάντα λέω,«είμαι εντάξει σήμερα» δήλωσε η Teigen στον Michael Strahan.
Και λίγο αργότερα πρόσθεσε: «Προφανώς είναι τόσο οδυνηρό να περάσεις κάτι τέτοιο σαν γυναίκα, κάτι που ήταν μέσα στο σώμα σου, που έθρεφες και φρόντιζες». Κάποιοι όμως, κατέκριναν το ζευγάρι για τις πολύ προσωπικές τους φωτογραφίες μέσα από το μαιευτήριο. «Δεν με νοιάζει αν ένιωσαν προσβεβλημένοι. Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι έτσι για τους ανθρώπους. Έχει σχεδιαστεί για τους ανθρώπους που πληγώνουν. Και ο Τζον ήταν πολύ άβολα να τους παίρνει».
Δες όλο το απόσπασμα από το Good Morning America:
Discover more from FreeGossip.gr Lifestyle News
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
